Maas

De motor van een van de kolven ging na drie dagen al stuk. Gelukkig kreeg ik snel een nieuwe opgestuurd na contact met de klantenservice!

Chai

Fijne ervaring nadat mijn motor kapot was gelijk nieuwe gekregen!

Reactie Youha:

Bedankt Chai, fijn om te horen dat je tevreden bent over Youha!

Ruth

Mijn kolf motor was kapot. Advies gevraagd en een paar dagen later kreeg ik al de nieuwe binnen! Super service!

Sjeel Meijerink

Ontzettend snelle levering, goed contact gehad over instagram zelfs! met Vera. Heel vriendelijk. Zeker een aanrader! Ben al 3 jaar dagelijks gebruiker van Youha en bevel het iedereen aan!

N

Na goede reviews gelezen te hebben en op aanraden van andere mama’s, wilde ik het graag een kolf van Youha aanschaffen. Ondanks dat de pakketdienst de kolf niet geleverd heeft, kreeg ik alsnog een... Na goede reviews gelezen te hebben en op aanraden van andere mama’s, wilde ik het graag een kolf van Youha aanschaffen. Ondanks dat de pakketdienst de kolf niet geleverd heeft, kreeg ik alsnog een nieuwe kolf toegestuurd door de goede service van Youha! Nu kan ik naast het borstvoeden met een tepelhoedje mijn borst leegkrijgen met deze geweldige kolf voor mijn pasgeboren baby!

Rutering

Door een te strakke tongriem krijgt ons kleintje het niet goed voor elkaar om aan de borst te drinken. Hierdoor exclusief aan het kolven. Door de dubbele kolf kan ik dit goed volhouden. Hele fijne... Door een te strakke tongriem krijgt ons kleintje het niet goed voor elkaar om aan de borst te drinken. Hierdoor exclusief aan het kolven. Door de dubbele kolf kan ik dit goed volhouden. Hele fijne kolven!

Reactie Youha:

Fijn om te horen dat onze Youha borstkolven jullie zo goed helpen. Leuk om te lezen dat dit het effect is van onze producten. Veel plezier nog met ons product!
Liefs,

Lien

Erg tevreden als fulltime kolf mama. Door dat ons kindje te vroeg geboren is, moet ik fulltime kolven. Intussen maand 5 en nog steeds aan het volhouden. Dit mede door de Youha dubbele kolf. Op... Erg tevreden als fulltime kolf mama. Door dat ons kindje te vroeg geboren is, moet ik fulltime kolven. Intussen maand 5 en nog steeds aan het volhouden. Dit mede door de Youha dubbele kolf. Op resto, in de auto, op terras, … erg gemakkelijk en vaak hebben mensen het gewoon ook niet door. Niet te luid en erg gemakkelijk aan te brengen, zuigt ook echt beter als andere draadloze kolven naar mijn mening. Voor on the go is dit echt een aanrader, ook voor snachts heel handig en weinig gedoe. Ik had ook een defect aan 1 van de kolven en ben direct verder geholpen met een nieuw gratis onderdeel!

Reactie Youha:

Geweldig om je leuke ervaring te lezen Lien. Wij zijn trots om te horen en lezen dat wij jullie hebben kunnen helpen tijdens de eerste stappen in het leven van jullie baby. Fijn dat wij vanuit Youha... Geweldig om je leuke ervaring te lezen Lien. Wij zijn trots om te horen en lezen dat wij jullie hebben kunnen helpen tijdens de eerste stappen in het leven van jullie baby. Fijn dat wij vanuit Youha je goed hebben kunnen helpen en dat je zo tevreden bent over onze Youha borstkolven. Geniet er lekker van samen, liefs Youha!

Super fijne kolf en geweldige service!

Reactie Youha:

Dankje, super leuke review en fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze Youha borstkolf.

Lieuwkje

Goede ervaring

Beste Lieuwkje,
Bedankt voor je fijne review. Geniet van onze producten en service.