Youha

Stien Maes

Wanneer een van de 2 motoren niet meer goed functioneerde ben ik goed verder geholpen zodat ik snel terug optimaal kon kolven.

Reactie Youha:

Bedankt Stien, heel erg bedankt!
Youha

Marlon

De producten van Youha vind ik heel fijn. Vriendelijk om te leren gebruiken als ook hoe de kolf werkt.
De socials van Youha zijn daarnaast ook nog eens heel fijn. Als kersverse moeder voelde ik me daarin regelmatig ondersteunt.
En mocht er iets zijn, is er een fijne klantenservice die je goed en snel te woord staat en met passende oplossingen komt.

Reactie Youha:

Gaaf om te horen dat je zo tevreden bent over Youha! Wij werken dagelijks hard om alle (toekomstige) moeders bekend te laten worden met onze geweldige Youha producten. Bedankt voor je support en... Gaaf om te horen dat je zo tevreden bent over Youha! Wij werken dagelijks hard om alle (toekomstige) moeders bekend te laten worden met onze geweldige Youha producten. Bedankt voor je support en veel plezier nog met onze Youha producten.
Team Youha

Marloes Tames

De accu van een van de kolven was kapot. Dit werd direct super goed opgelost door de klantenservice. Ik heb direct een nieuwe accu er post toegestuurd gekregen. Heel erg bedankt voor deze fijne... De accu van een van de kolven was kapot. Dit werd direct super goed opgelost door de klantenservice. Ik heb direct een nieuwe accu er post toegestuurd gekregen. Heel erg bedankt voor deze fijne service!!

Reactie Youha:

Dankje Marloes, fijn om te horen dat Youha je goed heeft kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze borstkolf.

Kelly

Ik heb de Youha Ins Next nu ongeveer 5,5 maand. Ik ben erg tevreden. De kolven zijn comfortabel en hebben een krachtige motor. Een motor werd na kort gebruik erg zwak en moest na twee kolf beurten... Ik heb de Youha Ins Next nu ongeveer 5,5 maand. Ik ben erg tevreden. De kolven zijn comfortabel en hebben een krachtige motor. Een motor werd na kort gebruik erg zwak en moest na twee kolf beurten aan de lader omdat hij dan al weer leeg was. Toen ik hier een melding van maakte, kreeg ik een nieuwe opgestuurd.

Reactie Youha:

Hoi Kelly, bedankt voor je positieve Youha review! Wij zijn erg blij dat wij je goed hebben kunnen helpen en fijn om te horen dat je positief bent over de Youha borstkolven. Geniet nog van je aankoop!

Nienke

Via internet een hele fijne handsfree kolf besteld. Helaas ging na een aantal dagen één motor kapot. Youha heb ik een berichtje gestuurd via WhatsApp en dit werd gelijk goed opgepakt. Binnen 2 dagen... Via internet een hele fijne handsfree kolf besteld. Helaas ging na een aantal dagen één motor kapot. Youha heb ik een berichtje gestuurd via WhatsApp en dit werd gelijk goed opgepakt. Binnen 2 dagen had ik een nieuwe motor binnen en kon ik weer verder kolven. Wat een goede service!

Reactie Youha:

Fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen Nienke. Veel plezier met onze Youha borstkolf!

Saskia

Heel blij met dit kolf apparaat! Makkelijk in gebruik en losse onderdelen zijn goed na te bestellen. Ook bij problemen erg snelle en nette klantenservice.

Reactie Youha:

Bedankt Saskia, leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Onze Youha klantenservice helpt je graag, veel plezier met je aankoop.

Shauni Wauters

Super snelle en vlotte service ook wanneer er problemen zijn is het geen probleem om tot een oplossing te komen en te helpen

Reactie Youha:

Super fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen en dat je zo tevreden bent over Youha. Heel erg bedankt Shauni.

Stephanie

Heel fijn, goed advies gekregen.

Bedankt Stephanie.

Jannah

Youha levert fantastische handsfree kolven, ze zijn klantvriendelijk en denken altijd mee in oplossingen!

Reactie Youha:

Super leuke review Jannah en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze elektrische borstkolven van Youha.

Top service! 1 van de motoren werkte helaas niet meer goed. Contact met de klantenservice verliep echt top, ben heel erg snel en goed geholpen,en had de volgende dag alweer een nieuwe motor thuis.

Reactie Youha:

Fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen en dat het product op tijd geleverd is. Veel plezier nog met onze elektrische borstkolf van Youha.