Youha

Sonia

Goede service, heel tevreden met de kolf

Reactie Youha:

Hoi Sonia, leuk om te lezen dat je heel tevreden bent over onze Youha borstkolf. Nog veel plezier met de aankoop en bedankt voor het plaatsen van de review.

Anne Lambie

Zeer vriendelijke en snelle helpdesk

Bedankt Anne.

Suzanne

Erg goed geholpen nadat de motor van de kolf niet meer goed werkte. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd die de volgende dag al in huis was. Goede service!

Reactie Youha:

Heel erg bedankt Suzanne, fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen vanuit Youha.

Marilise Dhont

Via tip van iemand anders bij Youha beland. Snelle verzending en voldoende i info over het apparaat.

Reactie Youha:

Bedankt voor je review en leuk om te horen dat iemand je Youha heeft getipt.

Denise Brehler

Snel leveren en top klantenservice

Reactie Youha:

Bedankt Denise, fijn dat Youha je goed heeft kunnen helpen.

Anne

Top! Naar aanleiding van een kolfconsult heb ik een Youha kolf aangeschaft (Ins Next, dubbel). Na een tijdje kreeg ik toch problemen met de zuigkracht van de kolf, maar erg goed geholpen via de... Top! Naar aanleiding van een kolfconsult heb ik een Youha kolf aangeschaft (Ins Next, dubbel). Na een tijdje kreeg ik toch problemen met de zuigkracht van de kolf, maar erg goed geholpen via de klantenservice!

Hoi Anne,
Super fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen vanuit Youha. Geniet nog lekker van je Youha borstkolf.

Anouk Assink

Wat een toppers bij de klantenservice! Ik kreeg de kolf niet verbonden met mijn telefoon en wel met mijn ipad. Ik benaderde de klantenservice om te kijken of zij mij met dit probleem konden helpen... Wat een toppers bij de klantenservice! Ik kreeg de kolf niet verbonden met mijn telefoon en wel met mijn ipad. Ik benaderde de klantenservice om te kijken of zij mij met dit probleem konden helpen en ze hebben me geholpen tot het probleem opgelost was. De uiteindelijke oplossing was het aanzetten van zowel de bluetooth, als de locatie en toen kon ik de kolf verbinden. Echt super tevreden met de kolf en de klantenservice!

Reactie Youha:

Anouk, wat fijn om te horen wij je vanuit Youha zo goed hebben kunnen helpen! Heel erg bedankt voor de leuke review en succes met je aankoop.

Maaike

Fijne service. Ze zijn goed bereikbaar en je krijgt snel reactie terug (via whatsapp). Ze kijken graag met je mee en bieden kwaliteit.

Reactie Youha:

Super Maaike, heel erg bedankt voor je leuke review!

J.

Youha heeft een sneller levering en een hele prettige klantenservice. Je kunt ze makkelijk en snel bereiken via hun website en de Youha producten zijn van top kwaliteit!

Reactie Youha:

Bedankt J., wij streven inderdaad naar een snelle levering en onze moeder en baby producten zijn van top kwaliteit. Geniet van je aankoop!

Petra Gerritsen

Fijn bedrijf met goede service!

Reactie Youha:

Bedankt Petra, fijn om te horen dat je tevreden bent met Youha!