Youha

Katheryn Budejicky

Geweldig!

Dankje Katheryn!

Deborah

Fijne kolf aangeschaft. Vooraf goed geholpen bij mijn keuze via whatsapp. Daarna is de klantenservice ook goed te bereiken en behulpzaam bij vragen.

Reactie Youha:

Hoi Deborah, leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je Youha borstkolf. Super fijn dat je goed bent geholpen door onze Youha klantenservice, bij het maken van je keuze. Ga zo door, nogmaals... Hoi Deborah, leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je Youha borstkolf. Super fijn dat je goed bent geholpen door onze Youha klantenservice, bij het maken van je keuze. Ga zo door, nogmaals dank.

Elba92

Super! Fijn geholpen en top producten

Reactie Youha:

Bedankt voor je leuke review en fijn dat wij je vanuit Youha goed hebben kunnen helpen.

Embrace

De klantenservice heeft me heel fijn geholpen en geadviseerd. Er werd een fijne oplossing geboden voor hetgeen waar ik tegenaan liep! Ook prettig dat de communicatie via WhatsApp kan verlopen.

Laura

Paar weken geleden werd een motor iets minder had ik het idee. Contact gezocht en uitgelegd wat er aan de hand was. Kreeg direct te horen dat ik een nieuwe motor kreeg voor de kolf. Met 2 dagen was... Paar weken geleden werd een motor iets minder had ik het idee. Contact gezocht en uitgelegd wat er aan de hand was. Kreeg direct te horen dat ik een nieuwe motor kreeg voor de kolf. Met 2 dagen was deze geleverd. Hoefde er niks voor te betalen. Super fijne service en ook vriendelijke mensen die er werken. En de kolf is ook een aanrader; ik heb de Youha The Ins Next en ik kolf alleen maar. Makkelijk in gebruik en ook met het reinigen.

M

Ik heb allerlei producten van Youha. Ik ben helemaal fan. De borstkolf zorgt bij mij voor heel veel productie. Zo kan ik mijn zoontje toch borstvoeding geven aangezien het aan de borst niet lukte.... Ik heb allerlei producten van Youha. Ik ben helemaal fan. De borstkolf zorgt bij mij voor heel veel productie. Zo kan ik mijn zoontje toch borstvoeding geven aangezien het aan de borst niet lukte. Ze hebben ook een ideale flessenwarmer die je op de gewenste temperatuur kan instellen. Zo kan ik mijn gekolfde melk altijd opwarmen. Daarnaast is de service super en krijg je binnen 1 dag antwoord op je vraag.

Marjanne

Super tevreden met mijn kolf. Helaas ging 1 motor net buiten de garantie kapot. Contact gezocht via whatsapp, hier kreeg ik snel reactie op. Ze hebben dezelfde dag nog een nieuwe op de post gedaan... Super tevreden met mijn kolf. Helaas ging 1 motor net buiten de garantie kapot. Contact gezocht via whatsapp, hier kreeg ik snel reactie op. Ze hebben dezelfde dag nog een nieuwe op de post gedaan en deze was de volgende dag al in huis. Zeer tevreden!

Siri

Een paar maanden geleden een kolf (gen2) van Youha gekocht, waarvan gisteren ineens één van de motoren het begaf. Hij was op dat moment nog geen 20x gebruikt. Via whatsapp contact gezocht en ik werd... Een paar maanden geleden een kolf (gen2) van Youha gekocht, waarvan gisteren ineens één van de motoren het begaf. Hij was op dat moment nog geen 20x gebruikt. Via whatsapp contact gezocht en ik werd snel geholpen. Nadat ik een filmpje had opgestuurd, concludeerden ze een defect aan de motor en werd er direct een nieuwe opgestuurd. Zeker bij een product als een kolf, die je ook weer snel in gebruik moet/wil nemen, is dit super! De kolf zelf is trouwens geweldig voor mama’s met meerdere kindjes of mama’s die hun handen vrij willen hebben. Daarnaast stuurden ze nog kosteloos een product mee, dat eigenlijk niet los verkrijgbaar was, om mijn 2e kolfset compleet te maken. Een geweldige en snelle service van Youha! Dankjewel Vera!!

Marianne

Blij met de youha gen 2 kolf. Werkt super fijn handsfree, kan ondertussen de dingen doen die ik wil.

Mijn motor was stuk gegaan. Via whattsapp contact opgenomen met de klantenservice en ben heel snel en goed geholpen. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Bedankt!