Youha

Richelle

Super goede service en snelle reacties via de WhatsApp!
Het geluid is wel even wennen. Krachtige motor waardoor goede melk opbrengst!
Je kunt gemakkelijk overal handsfree kolven met...
Super goede service en snelle reacties via de WhatsApp!
Het geluid is wel even wennen. Krachtige motor waardoor goede melk opbrengst!
Je kunt gemakkelijk overal handsfree kolven met Youha.

liz

Geweldige service!
Motor defect, contact gezocht.
Werd meteen een nieuwe naar mij toe verzonden zodat ik niet lang maar enkel hoefde te kolven.
De defecte kolf netjes verzonden en...
Geweldige service!
Motor defect, contact gezocht.
De defecte kolf netjes verzonden en deze is beoordeeld. Geen gekke dingen dus viel binnen de garantie. Ik kan een ieder de Youha aanbevelen ook gezien de vriendelijke klantenservice.

Lys

Ik gebruik de kolf nu al enkele maanden sinds de geboorte van onze derde kindje. Op basis van reviews heb ik voor de Youha kolf gekozen, en dit is zeker een goede beslissing geweest.
Wegens...
Wegens omstandigheden kolf ik al weken alle voedingen volledig af, wat een uitdaging is icm drie kinderen, maar zonder een hands free kolf onmogelijk was geweest. Ik kolf terwijl ik de kinderen klaarmaak in de ochtend, de honden uitlaat, in de auto, tijdens het koken noem maar op...

Laatst is een van de motoren kapot gegaan, maar na snelle communicatie hebben ze een nieuwe opgestuurd (in de tussentijd gekolfd met mijn Medela (wel handsfree, maar met snoer aan stopcontact verbonden en kolven buiten het shirt en dit was meteen zo'n terugval in efficiëntie en flexibiliteit).

Eline

Snelle reactie, goede oplossing geboden, helemaal top!

Nina

I’m very happy with my experience. One of my motors was malfunctioning and so they sent me a new one to replace it. It was very professional and prompt service.

Marjolein

Bij een probleem met een van de motoren kreeg ik zeer snel feedback van Youha.nl. Uiteindelijk bleek er een onherstelbaar probleem te zijn, de dag nadien had ik echter al een nieuwe motor ontvangen... Bij een probleem met een van de motoren kreeg ik zeer snel feedback van Youha.nl. Uiteindelijk bleek er een onherstelbaar probleem te zijn, de dag nadien had ik echter al een nieuwe motor ontvangen van hen.

klant

Echt een top service. Mijn product was kapot gegaan, contact opgezocht met het bedrijf. Heb met ze contact gehad via de whatsapp. Heb een filmpje moeten maken van wat er kapot was. En daarna me... Echt een top service. Mijn product was kapot gegaan, contact opgezocht met het bedrijf. Heb met ze contact gehad via de whatsapp. Heb een filmpje moeten maken van wat er kapot was. En daarna me gegevens moeten sturen en hebben ze gelijk een nieuw product na me opgestuurd. Heel tevreden over dit bedrijf en de klant vriendelijkheid

Nadine

Fijne service
Fijne service
Ik had de borstkolf gen 1 besteld. Later kwam ik erachter dat deze zonder app functie was. Na contact te hebben gehad met Youha via Instagram en later via whatsapp, heb ik de nieuwe motoren met app functie tegen betaling ontvangen. De andere motoren mocht ik ook houden. Snelle levering. Verder ben ik tevreden over de kolf zelf. Het doet wat het moet doen en makkelijk schoon te maken.

Sophie

Ik heb de Youha gen 2 gekocht en ik ben er zo blij mee. Met twee kinderen heb je gewoon je handen vrij tijdens het kolven, ideaal! Ook het bedrijf zelf is zeer klantvriendelijk en geeft je tips.