Youha

Griffioen

Ik had problemen met de motor die te hard geluid maakte. Na een what’s app gestuurd te hebben naar de klantenservice kreeg ik na 4 dagen reactie met de mogelijkheden die het probleem zouden kunnen... Ik had problemen met de motor die te hard geluid maakte. Na een what’s app gestuurd te hebben naar de klantenservice kreeg ik na 4 dagen reactie met de mogelijkheden die het probleem zouden kunnen oplossen. Het probleem is verholpen. Ik vond het contact prettig het duurde alleen wat lang totdat er contact was.

Elsanne

Weer snel geholpen, heel handig contact via Whatsapp. Super handig als drukke mama ;)

Kirsten

Helaas een kapotte motor gehad. Contact opgenomen met de helpdesk. Zij helpen je snel en contact was goed. Er werd meteen een nieuwe motor opgestuurd.
Verder zeer tevreden over de youha gen2....
Verder zeer tevreden over de youha gen2. Makkelijk in gebruik.

Reactie Youha:

Hoi Kirsten,
Fijn om te horen dat Youha je goed geholpen heeft en leuk dat je zo tevreden bent over onze Youha Gen 2 borstkolf. Nogmaals dank!

Daphne

Fantastische borstkolf

Hele fijne en goede producten, altijd netjes en snel geleverd, ik wil niet meer anders!

Denise

Ik had vragen voor ik bestelde, snel en vriendelijk antwoord. Heb de youha gen 1 met app besteld, leek war mis met het motertje, en via app contact en dag later meteen nieuwe toegestuurd! Bleek... Ik had vragen voor ik bestelde, snel en vriendelijk antwoord. Heb de youha gen 1 met app besteld, leek war mis met het motertje, en via app contact en dag later meteen nieuwe toegestuurd! Bleek achteraf niks te zijn.. top service en het de kolven ook top! Kan ze elke moeder wel aanraden

Liesbet

Zeer snelle service en heel behulpzaam. Ik raad Youha aan aan iedereen!

Fabian

Was een onderdeel kapot gevallen van de borstkolf. Heb via de whatsapp een nieuw onderdeel kunnen bemachtigen en snel geleverd.

Aisha

Youha heeft mij meteen geholpen met mijn defecte kolf. Na enkele berichten werd in meteen geholpen. Heel tevreden van hun service!

Vera

Met de Youha Pod moedermelk collector vang ik al het ‘lekkende’ melk op wat ik verlies tijdens het voeden uit de andere borst. Zodra mijn zoontje begint te huilen stop ik de pod al achter de... Met de Youha Pod moedermelk collector vang ik al het ‘lekkende’ melk op wat ik verlies tijdens het voeden uit de andere borst. Zodra mijn zoontje begint te huilen stop ik de pod al achter de voedingsbh.
Dit is echt winst! Elke dag vul ik nu 1 zakje met borstvoeding voor in de diepvries, zonder dat ik de kolf nog heb aangeraakt!
Wat is dit super! Echt een must om te kopen! (Mits je lekkende borsten hebt)