Youha

Nadine

Ik heb onlangs de Youha Gen 1 met app aangeschaft. Ik ben erg tevreden over deze kolf. Aangezien wij goed in de gaten moeten houden wat ons zoontje binnenkrijgt qua voeding, ben ik erg afhankelijk... Ik heb onlangs de Youha Gen 1 met app aangeschaft. Ik ben erg tevreden over deze kolf. Aangezien wij goed in de gaten moeten houden wat ons zoontje binnenkrijgt qua voeding, ben ik erg afhankelijk van kolven. Dit kolfapparaat is volledig draadloos waardoor ik mijn handen vrij heb. Dat is erg handig, zeker omdat er ook nog een dreumes rond rent in huis. Enkele dagen geleden stopte opeens mijn accu er mee. Deze ging niet meer aan. Via WhatsApp ben ik dezelfde dag nog geholpen en is er een nieuwe accu opgestuurd die ik twee dagen later binnen heb gekregen. Erg fijn contact en er werd accuraat met het probleem om gegaan. Enkelzijdig kolven zou in mijn geval erg veel tijd vergen, dus ik was erg blij met het snelle handelen. Een fijne en goede service!

Elton

Goed product ( neusreiniger) en uitstekende service (via whatsapp)!

Top

Zita

Ik word altijd perfect geholpen en krijg snel antwoord op mijn vragen!

Charlotte

Ik ben blij met de YOUHA the inns gen 2 handsfree kolven! Ik heb er twee en 1 motortje werkte niet goed; via klantenservice op Whatsapp heel snel contact kunnen leggen, met als resultaat dat ik een... Ik ben blij met de YOUHA the inns gen 2 handsfree kolven! Ik heb er twee en 1 motortje werkte niet goed; via klantenservice op Whatsapp heel snel contact kunnen leggen, met als resultaat dat ik een nieuw motortje in huis had (de volgende dag). Mega tevreden met de kolven en de service.

Iris

Ik heb nu een aantal maand de the ins gen 2. Ideaal het handsfree kolven. Het melk uitschenken smeert soms wel wat maar dat zal met andere kolf apparaten misschien wel hetzelfde zijn.
Mijn...
Mijn motortje maakte op ten duur rare geluiden en stopte er soms spontaan mee. Bericht en filmpje gedaan naar de klantenservice via Whatsapp en ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd.
De klantenservice via whatsapp werkt sowieso erg goed. Voor elke vraag kun je er terecht.
Kortom, ik raad een Youha kolfapparaat aan.

Hester

Hele fijne borstkolf voor intensief gebruik. Heb de handen vrij voor andere dingen.

Rianne

Goed geholpen door de klantenservice van Youha.

Manon

Heb contact opgenomen om informatie in te winnen over de verschillen van de 3 borstkolven en ben enorm goed geholpen door Vera. Vond het ook fijn dat ze niet alleen specificatie verschillen benoemde... Heb contact opgenomen om informatie in te winnen over de verschillen van de 3 borstkolven en ben enorm goed geholpen door Vera. Vond het ook fijn dat ze niet alleen specificatie verschillen benoemde maar ook eigen ervaring. Het is nu wachten tot de kleine man er is en dan ga ik over tot aanschaf maar ik weet nu iig wel welke ik wil!

Esmee

Vriendelijke klantenservice. Alleen via WhatsApp te bereiken, telefonisch zou fijner zijn.
Uiterst keurig geholpen en een werkend product ontvangen.