Youha

Sara

Erg tevreden over de snelle en goede service. De volgende dag al nieuwe onderdelen binnen gekregen.

Birgit

Goede kwaliteit borstkolf. Ik kolf met mijn Youha even veel als met mijn medela freestyle flex. Na 6 maanden dagelijks gebruik was er een motor die minder goed werkte. Dankzij de snelle... Goede kwaliteit borstkolf. Ik kolf met mijn Youha even veel als met mijn medela freestyle flex. Na 6 maanden dagelijks gebruik was er een motor die minder goed werkte. Dankzij de snelle klantenservice had ik snel een nieuwe motor in huis.

Milou

Super fijne organisatie. Ik heb een kolf van heb besteld via Bol.com. Na 2 maanden ging er 1 motortje helaas kapot. Ik heb contact opgenomen via WhatsApp met Youha. Ik krijg netjes een nieuwe kolf... Super fijne organisatie. Ik heb een kolf van heb besteld via Bol.com. Na 2 maanden ging er 1 motortje helaas kapot. Ik heb contact opgenomen via WhatsApp met Youha. Ik krijg netjes een nieuwe kolf opgestuurd en de klantenservice was super! Zeer tevreden. De kolf opzich is ook fijn in gebruik!

Ella

Goede kwaliteit borstkolf en nog eens handsfree! Andere bekende merken kolf geretourneerd omdat deze niet functioneerden. Na 9 maanden dagelijks gebruik, ging 1 motor stuk. Fijne klantenservice! Ik... Goede kwaliteit borstkolf en nog eens handsfree! Andere bekende merken kolf geretourneerd omdat deze niet functioneerden. Na 9 maanden dagelijks gebruik, ging 1 motor stuk. Fijne klantenservice! Ik krijg binnenkort een nieuwe motor.

Jaimie

Heel blij met mijn dubbele borstkolf. Na een jaar deed de zuigkracht van de motor het minder goed. Na contact met de klantenservice heb ik dezelfde dag nog een nieuwe motor toegestuurd gekregen.... Heel blij met mijn dubbele borstkolf. Na een jaar deed de zuigkracht van de motor het minder goed. Na contact met de klantenservice heb ik dezelfde dag nog een nieuwe motor toegestuurd gekregen. Hele fijne service ?? ik raad iedereen Youha aan!

Tom

Very kind and polite people! Great company. Will definitely come back.

Kim

Fantastisch bedrijf. Betrouwbaar, goede communicatie en top service. Producten zijn van top kwaliteit, had ik deze producten maar jaren eerder ontdekt!

Sarah

Gekocht: dubbelzijdige kolf
Probleem: Verminderde zuigkracht van een motor
Communicatie: Via Whatsapp snel geholpen.
Oplossing: Verschillende opties uitgeprobeerd, uiteindelijk hebben...
Gekocht: dubbelzijdige kolf
Probleem: Verminderde zuigkracht van een motor
Communicatie: Via Whatsapp snel geholpen.
Oplossing: Verschillende opties uitgeprobeerd, uiteindelijk hebben ze nieuwe motor opgestuurd

Zeer tevreden van product en communicatie!