Youha

Steef

Ik had onlangs de dubbele kolfset gekocht, waarvan 1 motor na een paar keer gebruiken niet meer zo goed functioneerde. Na contact opgenomen te hebben met Youha ontving ik super snel een nieuwe... Ik had onlangs de dubbele kolfset gekocht, waarvan 1 motor na een paar keer gebruiken niet meer zo goed functioneerde. Na contact opgenomen te hebben met Youha ontving ik super snel een nieuwe motor! Erg goede service en de dubbele draadloze kolf werkt top!

GvT

Zeer tevreden van onze kolf. Ook reeds contact gehad met dienst na verkoop ivm met een te vervangen onderdeel en kreeg zeer snel feedback met een correcte oplossing.

Ani

Snelle goede klantenservice
Er was iets met mijn kolf en er werd direct een nieuw motortje gestuurd

Shiraz

Erg tevreden met het product. Kan deze iedereen aanraden. Ook erg tevreden met de snelle service omtrent schade. Binnen dezelfde dag nog reactie en binnen twee dagen het vervangende product... Erg tevreden met het product. Kan deze iedereen aanraden. Ook erg tevreden met de snelle service omtrent schade. Binnen dezelfde dag nog reactie en binnen twee dagen het vervangende product ontvangen.

Ellen

Een motortje van de kolf deed het na een paar keer niet meer. Hier contact over gehad met Youha. Hier een vlotte, vriendelijke reactie van gekregen en ze dachten mee in een oplossing en hebben een... Een motortje van de kolf deed het na een paar keer niet meer. Hier contact over gehad met Youha. Hier een vlotte, vriendelijke reactie van gekregen en ze dachten mee in een oplossing en hebben een nieuw motortje opgestuurd

Margreet

Hele fijne borstkolf, het maakt je leven als nieuwe moeder een heel stuk makkelijker. Fijne klantenservice waar ik snel en goed geholpen werd, zelfs in het weekend

Michelle

Recent een handsfree kolf aangeschaft, super handig als ze wilt multi-tasken tijdens het kolven thuis en op werk. Helaas was 1 van de motors defect, echter customer service heeft mij binnen een dag... Recent een handsfree kolf aangeschaft, super handig als ze wilt multi-tasken tijdens het kolven thuis en op werk. Helaas was 1 van de motors defect, echter customer service heeft mij binnen een dag uit de brand geholpen. Dikke duim omhoog voor deze super service!

Caroline

Werkt heel fijn en sluit goed aan.

Het enige is als je met app werkt en je hebt een fout getikt van aantal ml. Kan je deze niet meer aanpassen.

Sandrien

Snelle verzending en vragen worden snel beantwoord.

Gerda

Snelle levering en super producten van Youha! Ga zo door.