Remco

Ik heb een prettige ervaring gehad met Zorgeloosch. Het ontzorgt en helpt je bij het creëren van overzicht in een situatie waarin dit extra belangrijk is. Het vakkundige advies van onder andere... Ik heb een prettige ervaring gehad met Zorgeloosch. Het ontzorgt en helpt je bij het creëren van overzicht in een situatie waarin dit extra belangrijk is. Het vakkundige advies van onder andere Marco Fijlstra passen ze goed toe op de persoonlijke situaties. Eenmaal op gang volgt prettige communicatie over en weer. Al met al ben ik blij dat ik Zorgeloosch hierbij betrokken heb.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Wauw, bedankt voor jouw zeer positieve reactie! Ontzorgen, daar doen we het voor.

Hans

Esther is invoelend, ter zake kundig en praktisch. Neemt de tijd om te luisteren en uit te leggen. Rustig en sympathiek!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dankjewel voor deze warme aanbeveling!

Ingrid Kloet-Werlemann

Esther luistert. Geeft heldere antwoorden op vragen en schept ruimte om mijn vragen te kunnen stellen. Invoelend en open!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Wow, heel blij met deze review. Dankjewel!

Noordam

Het was spannend om de stap te zetten, maar vanaf het eerste gesprek kwam er een soort rust over ons beide. De gesprekken verliepen heel erg open en soepel. Alles werd helder uitgelegd ,er werd ruim... Het was spannend om de stap te zetten, maar vanaf het eerste gesprek kwam er een soort rust over ons beide. De gesprekken verliepen heel erg open en soepel. Alles werd helder uitgelegd ,er werd ruim de tijd genomen tijdens de gesprekken .