Video Reviews

Rene

Wielen besteld volgens eigen meting en vergelijk op de website
Wielen besteld volgens eigen meting en vergelijk op de website
bleken echter niet te passen, direct contact opgenomen met Zwenkwielen. dezelfde dag nog antwoord gekregen met het juiste advies. 1e bestelling geretourneerd en binnen 1 dag nieuwe en juiste wielen ontvangen

snelle /directe communicatie

retourneren voor eigen rekening klant ..???

Bloemsma

Wielen voor onze eetkamerstoelen konden we nergens vinden. Een mail gestuurd met foto van onze oude wielen en al snel reactie dat zij deze wielen wel voor ons hebben. Paste precies en rolt erg fijn... Wielen voor onze eetkamerstoelen konden we nergens vinden. Een mail gestuurd met foto van onze oude wielen en al snel reactie dat zij deze wielen wel voor ons hebben. Paste precies en rolt erg fijn over onze nieuwe vloer!

Snelle reactie en goed product.

Geen.

Mondinzicht

Super

Snelheid van levering

Gee

Bogers

Duidelijke site, snelle levering

Bert Aukes

Online mijn bestelling gedaan en op zeer korte termijn mijn bestelling ontvangen.

Goede kwaliteit zwenkwielen. Eerst een paar besteld maar nu blijkt dat ze van hoge kwaliteit zijn en goed blijven een nieuwe order geplaatst om de overige stoelen van nieuwe zwenkwielen te voorzien... Goede kwaliteit zwenkwielen. Eerst een paar besteld maar nu blijkt dat ze van hoge kwaliteit zijn en goed blijven een nieuwe order geplaatst om de overige stoelen van nieuwe zwenkwielen te voorzien waarna ook deze weer soepel zullen rollen.

Geen verbeterpunten of tips

RS

Goed, snel en duidelijk.

Duidelijk en snel

nvt

Demarteau

Vlot en goed bruikbare spullen geleverd die zeker niet te duur zijn.

Leveren wat ze beloven.

Snelheid van de levering was iets minder maar dat had zijn oorzaak doordat postnl steeds slechtere bezorgtijden heeft die haast structureel zijn geworden. Misschien eens met een andere bezorgdienst... Snelheid van de levering was iets minder maar dat had zijn oorzaak doordat postnl steeds slechtere bezorgtijden heeft die haast structureel zijn geworden. Misschien eens met een andere bezorgdienst in zee gaan zou voor klanten wel zo prettig zijn.

Peter Elias

Overzichtelijke website

Degelijke transportverpakking

Mogelijk door vakantiedrukte was koerier niet betrouwbaar in levertijd stip

m

Snel geregeld