Hoe vond je de trainingen of coaching inhoudelijk?
Hoe beoordeel je de trainer of coach?
Heb je voldoende geleerd?

Hemels Annemiek Magentazorg

Wzd

Duidelijke uitleg voldoende casussen

Magentazorg

Wet zorg en dwang

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

De training werd enthousiast gegeven! Er werd erg veel informatie gedeeld, dit vond ik misschien iets te veel. Het was fijn dat er ruimte was om met elkaar te sparren over situaties uit de praktijk.

Oudtburgh

WZD scholing

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Fijne collega's die de scholing hebben gegeven. Fijn dat het interactief is en je met elkaar kan sparren.

Grösser

Basisopleiding zorg

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Top leuke mevrouw die les gaf en ook iemand met humor.

Wendy Pistoor

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Goede duidelijke cursus, mooi om met elkaar te sparren en niet alleen te moeten luisteren. Cursus werd enthousiast gegeven.

Kim de Leeuw

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Ik vond het een prima training. Echter was de 1e training online, wegens Covid-19 en duurde 3,5 uur. Dit vond ik voor een online training te lang. De 2e training was fysiek, wat ik als heel fijn heb... Ik vond het een prima training. Echter was de 1e training online, wegens Covid-19 en duurde 3,5 uur. Dit vond ik voor een online training te lang. De 2e training was fysiek, wat ik als heel fijn heb ervaren. Fijn dat de tools praktisch werden uitgelegd, dan wordt het makkelijker om in de praktijk toe te passen. Linda vind ik een fijne trainer die zonder oordeel de training geeft, waardoor er een veilige en prettige sfeer is.

Wilgaerden

Omgaan met zorgvrager met dementie

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Hele fijne leerzame dagen, mooie aanvulling voor mijn werk.

Leekerweide

Communicatie en Samenwerking

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Deze training vond ik erg goed! Het was interessant, leerzaam en soms ook indrukwekkend. Linda vond ik zelf ook een hele goeie docent. Ze was enthousiast, aardig, actief en ze zette ons ook leuk aan... Deze training vond ik erg goed! Het was interessant, leerzaam en soms ook indrukwekkend. Linda vond ik zelf ook een hele goeie docent. Ze was enthousiast, aardig, actief en ze zette ons ook leuk aan het werk.

Naomi

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Sprankelende enthousiaste trainer Linda Koppens met aanvulling van Maruscha zorgde voor een leuke training waarbij theorie en doen in de praktijk goed werden afgewisseld. De interactie met de... Sprankelende enthousiaste trainer Linda Koppens met aanvulling van Maruscha zorgde voor een leuke training waarbij theorie en doen in de praktijk goed werden afgewisseld. De interactie met de deelnemers werd goed gebruikt en door het delen van persoonlijke herkenbare of grappige verhalen schiep dit een aangename sfeer.

Wilgaerden

Dementie

Waarom zou je deze training (coaching) aanbevelen bij anderen?

Zeer leuk , leerzaam en ongedwongen